Pereiti prie turinio

Lenkiatės tol, kol pajusite tempimą per peties sąn. Atsižvelgiant į tai, kad tai yra sužalojimas ir yra vidinis, nustatant įvykusias sąlygas, turėtų dalyvauti medicinos specialistas. Jeigu turite galimybių, kreipkitės į gydytoją dėl papildomų gydymo pvz.

  • Nario dydis yra labai svarbus Nario tempimas, Šio nedidelės apimties tyrimo vaikščiojusių grupei pavyko sumažinti liemens apimtį daigiau nei dariusiųjų tempimo pratimus grupei, tai rodo, kad naudinga derinti širdies ritmą spartinančius pratimus su aerobikos srities pratimais, pvz.
  • Jei nepavyktų išvengti traumų | hotelbanga.lt
  • Skubi pagalba į sąnarių uždegimas

Ką reikėtų žinoti? Pastaruoju metu vis daugiau žmonių užsiima viena ar kita fizine veikla: mina dviratį, bėgioja, praktikuoja šiaurietišką ėjimą, žaidžia futbolą, krepšinį ir t. Vieniems tai kasdienybė, kitiems — naujovė.

Tempimo pratimai ir ju nauda. - himeja.lt diskusijų forumas

Tačiau dažnai idilę apie sportą sugriauna tamsioji jo pusė — traumos. Dažniausiai pasitaikančios traumos — patempimai Traumos yra skirstomos į ūmias ir lėtines.

  1. Kaip išmokti sėdėti ant virvių greitai ir be traumų
  2. Reguliariai sportuojantys žmonės puikiai žino, kaip išvengti traumų, tuo tarpu tinkamai nepasiruošusiam naujokui gali kilti įvairių problemų.
  3. - Nario tempimas
  4. TEMPIMO PRATIMŲ NAUDA – Akmenės rajono savivaldybės sveikatos biuras
  5. Kontaktai Peties sąnario tempimo pratimai Šie pratimai gali būti atliekami, esant peties sąn.

Ūmios traumos patiriamos staiga ir yra lydimos stipraus skausmo, patinimo, ribotų judesių pažeistoje vietoje, matomos deformacijos. Tuo tarpu lėtinės traumos yra įgyjamos, nuolatos kartojant tą patį judesį ir taip palaipsniui vis labiau žalojant tam tikrą sritį arba netinkamai gydant ūmią traumą.

Kūno tempimo jėgos treniruoklis PRAVILO su Alanu Petrausku 2017 06 08

Šios traumos yra lydimos nemalonaus maudžiančio, buko skausmo sporto metu, atliekant tam tikrą judesį pvz. Apie 80 proc. Rečiau pasitaiko kaulų traumos — tai išnirimai bei tempimo traumų. Atsižvelgiant į traumos vietą, apie 80 proc. Taip pat dažnai pasitaiko Achilo sausgyslės traumų, priekinės blauzdos dalies antkaulių skausmas bei nugaros skausmai. Kaip išvengti traumų?

tempimo traumų

Profilaktiškai tikrintis sveikatą būtina kiekvienam, o ypač prieš pradedant sportuoti. Nesvarbu, kad šiuo metu sėdėdami prie kompiuterio jaučiatės puikiai, tačiau aktyvi sportinė veikla, ypač neadekvati jūsų fizinei būklei, gali sukelti sveikatos problemų. Išsityrę fizinę būklę, galėsite pasirinkti tinkamą fizinį krūvį ir nuspręsti, kuri sportinė veikla yra jums tinkamiausia.

Traumos. Ką reikėtų žinoti? - Sveikatinė

Tinkamas fizinis krūvis. Jeigu Jūsų kaimynas kasryt nubėga 6 km. Dažniausiai žmonės klysta pervertindami savo galimybes. Jeigu tik pradedate sportuoti, svarbu suprasti, kad reikia pradėti nuo lengvo krūvio ir palaipsniui jį didinti.

Paieškos forma

Daugelis žmonių galvoja, jei per treniruotę nepavargo, tai ji buvo nenaudinga. Tai netiesa! Taip pat svarbu reguliarumas, t. Tai ypač didina traumų tikimybę bei mažina motyvaciją sportuoti.

Tempimo pratimų nauda – Su Ingrida

Tinkama apranga bei avalynė. Pradedant sportuoti, svarbiausias aspektas yra pasirinkti tinkamą avalynę, kadangi netaisyklinga pėdos padėtis padidina aukščiau esančių sąnarių traumų tikimybę net kelis kartus. Svarbu, kad avalynė būtų tinkamo dydžio, stabili, amortizuojanti bei išlaikanti taisyklingą pėdų padėtį. Dažnai pravartu į avalynę dėti specialius ortopedinius padeliuskurie sumažintų kulnų ir pėdų skausmų tikimybę, išlaikytų taisyklingą pėdų padėtį ir apsaugotų aukščiau esančius sąnarius.

Aprangą rinkitės pagal oro salygas, svarbiausia, kad ji nevaržytų jūsų judesių, būtų patogi.

Raiščių struktūra

Siekiant apsaugoti blauzdos raumenis bei pagerinti kraujotaką, rekomenduojama rinktis kompresines kojines. Apšilimo metu organizmas yra paruošiamas sportinei veiklai. Skirkite bent min.

tempimo traumų

Apšilę taip pat atlikite tempimo pratimus, kurie padidina raumenų elastingumą ir sumažina traumų tikimybę. Tempimo pratimai atliekami švelniai, nespyruokliuojant, tempimą laikykite apie 30 s. Tinkama danga. Sportuodami rinkitės minkštesnę dangą — žolę, neasfaltuotus takus, specialią dangą, esančią daugelyje stadionų.

Sportuojant ant kietos dangos asfaltonugarai bei sąnariams tenka didelis krūvis, o tai didina traumų tikimybę.

Kulkšnies patempimo požymiai

Taip pat staigi dangos kaita nuo minkštos prie kietos dažniausiai sukelia priekinės blauzdos dalies antkaulių skausmus. Mūsų organizmas sudarytas tempimo traumų maždaug 75 proc. Sporto metu, negeriant vandens, organizmas dehidratuoja, sunkėja širdies ir kraujagyslių darbas, raumenys gauna mažiau maistinių medžiagų dėl to greičiau pavargsta, atsiranda raumenų spazmai, sąnariai sutepami nepakankamai, todėl su laiku ima dilti.

tempimo traumų

Visa tai didina traumų tikimybę ir gali sukelti rimtų sveikatos problemų. Jūsų koncentracija, nusiteikimas bei nuotaika turi labai didelės įtakos sporto kokybei. Emocinė įtampa kelia ir raumeninę įtampą, kuri dažnai pasibaigia trauma. Po sporto svarbu skirti keletą minučių atsipalaidavimui bei tempimo pratimams. Sporto metu raumenyse gaminasi pieno rūgštis, todėl vėliau galite jausti skausmą, raumuo tampa mažiau elastingas.

Tempimo bei atsipalaidavimo pratimai mažina šiuos simptomus.

Navigacija tarp įrašų

Taip pat galite atlikti savimasažą specialiu masažiniu kamuoliuku ar voleliu, kurie skatina kraujotaką ir pagreitina pieno rūgšties pasišalinimo procesą. Jeigu vis tik jaučiate nuovargį, po sporto raumenis galite įtrinti tempimo traumų tepalu arba tempimo traumų ledo paketu. Ką daryti, jeigu vis tik patyrėte traumą?

tempimo traumų

Nesvarbu, patyrėte ūmią ar lėtinę traumą, svarbiausia iškart nutraukti sportinę veiklą ir toliau nebežaloti pažeistos vietos. Jeigu jaučiate intensyvų skausmą, tirpimą, pažeistos vietos nestabilumą, deformaciją, pastebite ryškius odos spalvos pokyčius, vertėtų iškart kreiptis į gydytoją.

Kodėl darote tempimo pratimus? | hotelbanga.lt

Jeigu minėtų požymių nėra arba jie silpni, iš pradžių galima gydytis namuose, tačiau simptomams nepraeinant ar intensyvėjant, rekomenduojama vis tik pasirodyti gydytojui. Per pirmąsias 48 valandas reikėtų pažeistai vietai suteikti ramybės būseną, ją šaldyti, kompresiškai mažinti patinimą įtvaru ar eląstiniu bintu, pažeistą vietą laikyti šiek tiek pakeltą.

Vėliau galima taikyti kineziterapiją, t. Taip pat rekomenduojama ir fizioterapija — šilumos, ultragarso procedūros, esant reikalui — elektrostimuliacija bei masažas. Siunčiamas bus vieną kartą per mėnesį.