Pereiti prie turinio

Jei jūsų kulkšnis yra tikrai patinęs, po 10 minučių vėl galite užtepti ledą ir tęsti 10—20 minučių ciklą 10 minučių, kol patinimas sumažės. Priklausomai nuo traumos sunkumo ir dydžio, gydytojas gali skirti daug didesnę dozę. Per dieną vidutiniškai reikėtų suvartoti apie mg kalcio. Pirmiausia ortopedas traumatologas pataria pasirūpinti tinkama ir patogia avalyne — ją avėti tiek vaikštant, tiek užsiimant aktyvia fizine veikla. Straipsniai Patempta koja, čiurna ir pėdos raiščiai Pajutote, kad po treniruotės skauda čiurną, jaučiate, jog skausminga ir nemalonu vaikščioti, o prisilietus prie patinusios vietos sunku kentėti?

Lūžo čiurna? -Mano patarimai!

Vampyro Ilčių Gaminimas Kaip vaikščioti su patempta kulkšnis Prieš pradėdami vaikščioti pasitempę kulkšnį, įsitikinkite, kad gavote gydytojo leidimą, kad daugiau nepadarytumėte žalos. Idealiu atveju turėtumėte vaikščioti tik per lengvą patempimą ir periodiškai stiprinti kulkšnį, kad mankšta stiprėtų.

Jei kada nors jaučiate skausmą, nedelsdami sustokite ir kreipkitės į gydytoją, kad gautumėte medicininės pagalbos.

pasitempiau čiurną

Žingsniai Metodas vienas iš 3: Vaikščiojimas išsitempusi kulkšnis vienas Užtepkite ledą ant kulkšnies kuo greičiau. Kai tik galite, pailsėkite kulkšnį ir uždėkite ant jos ledo luitą, kad sumažintumėte patinimą.

Raiščių patempimas, plyšimas Teksto dydis: Judesius užtikrina raumenys, kurie tvirtinasi prie kaulų tvirtomis jungiamojo audinio gijomis — sausgyslėmis.

Laikykite ledą ant savo kulkšnies minučių po 2—3 kartus per dieną, kad sumažintumėte skausmą. Kai pradėsite jaustis patogiau, ledą čiurną ledinkite tik vieną ar du kartus per dieną arba visada, kai jaučiasi patinę.

Sausgyslių, raumenų ir raiščių patempimas

Pasirinkite ibuprofeną ar naprokseną ir vartokite rekomenduojamą dozę pagal savo amžių, kaip parašyta ant pakuotės. Tačiau jei dar nesilankėte pas gydytoją, darykite tai kuo greičiau, nes gydytojas gali paskirti didesnę dozę ar specifinius pasitempiau čiurną.

  1. Patempta koja, čiurna ir pėdos raiščiai | hotelbanga.lt
  2. Tepalas nuo sąnarių specialiųjų pajėgų
  3. Straipsniai Patempta koja, čiurna ir pėdos raiščiai Pajutote, kad po treniruotės skauda čiurną, jaučiate, jog skausminga ir nemalonu vaikščioti, o prisilietus prie patinusios vietos sunku kentėti?
  4. Rūta Gustaitytė apie rebilitaciją po fizinių traumų Rūta Gustaitytė
  5. Sustaine etika
  6. Saugokime sausgysles! | hotelbanga.lt
  7. Sausgyslių, raumenų ir raiščių patempimas | hotelbanga.lt
  8. Kauno „Žalgirio“ Garbės Klubas - hotelbanga.ltčiui diagnozuotas čiurnos patempimas

Įprasta be recepto skiriama ibuprofeno dozė suaugusiajam yra mg tris kartus per dieną. Priklausomai nuo traumos sunkumo ir dydžio, gydytojas gali skirti daug didesnę dozę.

pasitempiau čiurną

Pasitempiau čiurną taip pat gali paskirti jums narkotinius skausmą malšinančius vaistus, jei skausmas yra stiprus. Prieš vartodami bet kokius vaistus, be recepto, visada pasitarkite su vaistininku arba gydytoju.

pasitempiau čiurną

Šalutinis poveikis gali būti vidurių užkietėjimas, mieguistumas ir priklausomybė, jei vartojama per ilgai. Acetaminofenas gali sumažinti skausmą, tačiau nesumažina patinimų. Jei patempimas sunkus, gydytojas jums išrašys vaikščiojimo batus ar įtvarą.

pasitempiau čiurną

Jei ne, pabandykite savaites apvynioti suspaudžiantį tvarstį ar petnešą ant kulkšnies. Dėvėkite aulinius batus arba aukštus batus, kuriuos galite tvirtai suverti ant kulkšnių, kad gautumėte papildomos paramos.

pasitempiau ciurna

Dėvint aukštakulnius su ištempta kulkšniu, galima susižeisti toliau. Jei turite avėti suknelę, pasirinkite aukštakulnius. Be suspaudimo tvarsčių, būtinai pailsėkite, apledėkite ir pakelkite kulkšnį, kad sumažintumėte skausmą. Žinokite, kur eisite, kad jūsų netrukdytų palaidos uolos ar duobės kelyje ar šaligatvyje.

pasitempiau čiurną

Jei jūsų kelias atrodo šiurkštus ar akmenuotas, pabandykite rasti sklandesnį alternatyvų kelią arba paprašykite draugo pagalbos. Atkreipkite dėmesį į išsiliejusius daiktus, kelyje esančius dalykus, kuriuos galite užklupti, ar bet ką kito, kas gali homeopatinis tepalas sąnarių skausmas labiau sužeisti.

Patarimai, kaip sumažinti raiščių, raumenų ar sausgyslių patempimo skausmą

Jei bandysite vaikščioti per greitai, galite praleisti galimus pavojus. Susikoncentravę į savo vaikščiojimą, galėsite ne tik išlikti saugūs ir pasitempiau čiurną traumų, bet ir gerai įsisąmoninti savo skausmo lygį bei gijimo pažangą. Kai tik įmanoma, laikykitės turėklų arba paklauskite draugo, ar galite ant jų atsiremti papildomos paramos.

pasitempiau čiurną

Klausyk savo kūno. Jei skausmas yra per stiprus, kad tęstųsi, padarykite pertrauką ir palengvinkite sužeistą kulkšnies spaudimą, perkeldami kūno svorį ant kitos pėdos.